Keresőoptimalizálás

A honlapoknak a keresőeszközhöz való optimalizálása lényegében két folyamatból áll, az első során a weboldal építése vagy átalakítása olyan módon történik, hogy az bizonyos kulcsszavakra nézve maximálisan keresőbarát legyen, azaz megfeleljen a kulcsszavas Google-keresések szempontjainak; ez lényegében a honlapoptimalizálás. A másik folyamat során az adott honlap külső link-támogatás kap, amelynek lényege, hogy idegen webhelyekről kulcsszavas linkeket küldünk a céloldalra; ez a tevékenység lényegében linképítés. A kettő együtt: ha a keresőbarát weboldal megfelelően erős és szakszerűen felépített külső webtámogatást kap, általában jelentős mértékben előrébb mozdul a találati listákon. Ennyi a SEO = Google keresőoptimalizálás lényege.



Játék - Irodalom - Nyelv

Szövegasszociációk: Irodalom, művészet, nyelv. Feladványok címekkel, nevekkel - szórejtvények

Társoldalak

az oldalakon hirdetési lehetőség:

JÁTÉK: póker kaszinó, sakk, go. francia kártya - honlap optimalizálás
Texas holdem póker kártyajáték
Játék marketing - kreatív játékok
Honlap-Seo, Mobil marketing sms
asszociációs játék feladványok
excel táblázat: bruttó-nettó

Honlapoptimalizálás - szövegírás

SEO Google projekt

META-SEO Arvisura sms kampány

Profi Excel táblázatok készítése és letöltése. Függvények bruttó és nettó jövedelem kiszámításához. PR-cikk megjelentetés ivóvíz fertőtlenítés és bruttó-nettó kalkulátor témájában.

 

A játékblog témája és optimalizációs keresési kulcsszavai: irodalmi játékok; irodalmi játékok gyerekeknek; kreatív játékok; adj király katonát; bábel torony; bábel tornya játék; kreatív játék; bábel torony játék; téli torony játék; hanoi tornyai; irodalmi asszociációk; asszociációs társasjáték; madzag átvevő játék; kreatív társasjátékok; mobil babel torony; tömeges logikai kreatív társasjáték; a rubik kocka története; adj kiraly katonat; kreatívjáték; online könyvletöltő oldalak; les fociban; vörösmarty petike; cs go ügyességi csoportok; kreativjáték; rubik labda; játékos irodalmi feladatok - műveltségi fejtörő, kvíz, mobilmarketing, télikertek, terasz beépítés, ajándék

Címkék

ajándék (1) android (1) asszociációs játék (16) baba játék (1) család (1) dal (2) Doom (1) egészség (1) életmód (1) építőjáték (1) fast fold (1) fast forward poker (1) feladvány (14) fertőtlenítés (1) film (2) fizika (1) foci (1) game server (2) Google Play (1) gyerekjáték (2) gyermek (1) gyors póker (1) hangszeres játék (1) hangulat (1) hármasugrás (1) hobbi (1) honlapoptimalizálás (1) irodalom (14) játék (19) játékos díszítés (1) játék letöltés (3) játék szerver (1) játék teszt (1) játék tesztelő (2) Jurrasic VR (1) karácsonyi játék (2) kártya (1) képzetes szavak lexikonja (2) képzőművészet (1) kiegészítős (2) kísérlet (1) kód (1) kognitív (1) kreatív (7) kreatív foglalkozás (1) kvíz (1) laptop (3) logikai (4) ludus (1) marketing (5) marketing sms (1) matematika (1) mobilmarketing (2) mozgás (1) növények (1) nyelv (1) oktatás (1) online játék (5) online póker (1) pánikbetegség (2) PC Guru (1) PC játék (5) PlayStation (1) próza (2) reklám (3) rubik kocka (1) rush poker (1) sakk (1) sms kampány (1) speed poker (1) számítógépes-játék (5) szerepjáték (2) szervergép (1) szójáték (2) szövegírás (1) tankjáték (1) télikert (3) terasz (1) ternék (2) The Elder Scrolls (1) tisztítás (1) tudástár (1) tudomány (1) ugróiskola (1) ugrókötél (1) ügyességi (3) ünnep (1) üveg (1) vers (7) videó (4) virtuális (1) vr szemüveg (1) War Thunder (1) webáruház (3) zene (4) zoom poker (1) Címkefelhő

Kreativitás - Játék - Logika

Kreativitás

Az alkotókészség, idegen és általánosabb értelmű kifejezéssel a kreativitás nem más, mint a személyiség bizonyos jellemzőinek olyan speciális összerendezettsége, amely az egyént olyan gondolati és cselekvési képességekkel ruházza fel, amelyek valaminek a létrehozására, megalkotására irányulnak. A kreativitás alkotói képességet és alkotói késztetést egyszerre hordoz magában, ami azt jelenti, hogy a kreatív személyiség nem az, aki szeretne létrehozni valamit, de erre kevéssé képes, és nem is az, aki képes lenne az alkotásra, de nehezen jut el a cselekvésig, hanem az, aki tud, akar és tesz.

A kreativitás nem csupán az alkotás során mutatkozik meg, hanem sok egyéb területen is (konstruktív probléma-megoldás különböző élethelyzetekben, a lehetőségek sokféleségét számba vevő konfliktus-kezelés, előrelátás, tervezési hajlam), megmutatkozik a magatartás és viselkedés egészén, a személyiség gondolati és gyakorlati aktivitásán.

A kreativitás nagyrészt genetikailag determinált képesség, de jelentős mértékben fejleszthető, kiváltképp gyermekkorban.

Logika

A logika részben egy tudományág, részben egy gondolkozási folyamat neve.

Első értelmében a logika az érvényes következtetések és bizonyítások, illetve az ezzel összefüggő filozófiai, matematikai, nyelvészeti, módszertani stb. kérdések tudománya. A logika tudománya mára elválaszthatatlanul összefonódott a matematikával.

Általánosabb, hétköznapibb értelemben a logika következetes gondolkodást, az ok-okozati összefüggések felismerésére való készséget, a problémák elméleti úton (feltételezések és végkövetkeztetések felállítása) történő megoldását jelenti.

A művészetben sokak szerint a logikánál fontosabb szerepet játszik az intuíció és az érzelmi töltet. Ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy például Bach művei szigorú matematikai törvényszerűségek alapján épülnek fel, és a jelentős képzőművészeti alkotásokban is tetten érhetők a geometriai szabályok logikus, következetes alkalmazása. József Attila szállóigévé vált verssora szerint pedig éppenséggel: "A líra - logika".

A játék

A játék pedig az, ami a kreativitásba, logikába színt visz és életet lehet. Számos meghatározása és megközelítése létezik. Bizonyos felfogás szerint a játék az életfentartó ösztönök egyike. Vannak, akik a színlelés, alakoskodás művészetének tartják a játékot. 

Pszichológiai szempontból a játék tágabb értelemben az állatoknak és embereknek minden olyan élvezettel teli tevékenysége, amelyet maga a tevékenység fölött érzett öröm motivál, és nincsen közvetlen vonatkozása az életszükségletek kielégítésére. Ebben a megközelítésben a játéknak elsősorban feszültségoldó, örömszerző funkciója domborodik ki.

Nyilvánvalóan különbséget kell tennünk a gyermekek spontán játéka és a felnőttek szórakoztató játékai között, ez tovább nehezíti a meghatározást, mint ahogy azt is: elég nagy a különbség mondjuk a futóverseny, a sakk, a vörös pecsenye, a bikaviadal, és a pisztollyal játszott orosz rulett között. Pedig mind játék. És akkor a számítógépes és internetes játékokról (mondjuk: online póker) még nem is beszéltünk.

Külön fejezetet érdemel a művészeti ágakban megmutatkozó játék. Árulkodóak pl. ezek a kifejezések: színjáték, színpadon játszik, hangszeren játszik, hegedűverseny... Vagy jusson eszünkben Kurtág György remekművének a címe: Játékok....

Se szeri se száma az irodalmi és nyelvi játékoknak. Ezek szellemi játékok, amelyeknek terepe az irodalom és a nyelv. De végtelen a száma azoknak a művészeti alkotásoknak is, amelyekben valamilyen módon megjelenik a játék.

Végül: bizonyos felfogás szerint a művészet egésze is egyfajta kreatív játék. A szabad alkotás folyamata pszichológiai szempontból szinte azonos a játékkal: olyan tevékenység, amelynek nincsen közvetlen vonatkozása az életszükségletek kielégítésére.

Laptopszerviz BUDAPEST

A magyar fővárosban szolgáltatások ezrei érhetők el, így a notebook javítás is lehetséges, továbbá akkumulátor töltők minden laptop típushoz online rendelhetők. Terasz beépítés olcsó áron: üvegházhatás és energiatakarékosság.

Kereső optimalizálás, Seo

A honlapoknak a keresőeszközhöz való optimalizálása lényegében két folyamatból áll, az első során a weboldal építése vagy átalakítása olyan módon történik, hogy az bizonyos kulcsszavakra nézve maximálisan keresőbarát legyen, azaz megfeleljen a kulcsszavas Google-keresések szempontjainak; ez lényegében a honlapoptimalizálás (blog.hu). A másik folyamat során az adott honlap külső link-támogatás kap, amelynek lényege, hogy idegen webhelyekről kulcsszavas linkeket küldünk a céloldalra; ez a tevékenység lényegében linképítés. A kettő együtt: ha a keresőbarát weboldal megfelelően erős és szakszerűen felépített külső webtámogatást kap, általában jelentős mértékben előrébb mozdul a találati listákon. Ennyi a SEO oldal: a Google keresőoptimalizálás első lényege - ha szakszerűen történik az optimalizáció, a weboldal esélyt nyer arra, hogy bizonyos kifejezésekkel a Google keresések első találati oldalára kerüljön - ez természetesen csak lépésről lépésre történhet, és csak az esetben, ha a konkurens weblapokat nem optimalizálják ugyanilyen vagy nagyobb SEO-apparátussal.

optimalizáció: program 2016

Üzenetküldő kampány: szövegüzenet továbbítás mobileszközre tömegesen. | belső honlapoptimalizáló oldalak erősítése - linkerő növelés: honlap ajánló weboldal, blogajánló

Kulcsszavak Google-kereséshez: irodalmi játékok gyerekeknek; asszociációs játékok; babel torony; bábel tornya játék; bábel torony játék; rubik bábel torony; könyvletöltő oldalak; kreatív társasjáték; babel torony jatek; drakensang online; kreatív játék; bábel torony rubik pdf; asszociációs játék; rubik kockás játékok; kreatívjáték; rubik jatekok; kreativ jatek; asszociáció játék; első magyar rubik kocka története, télikert építés budapest - laptop javítás

bruttó / nettó / excel

Nincs megjeleníthető elem

Hármasugrás - szabályok, páldamegoldás

2015.04.12. 19:13 - Homo Ludens

osszerakosHámasugrás

- Újabb feladványok

Új feladványsorozatot indítottam. A egyes fejtörők Tizenhat tonnát raksz c. blogomban jelennek meg, katt a fenti címre a legújabbak lehívásához. Alább a szabályok és egy példamegoldás.

operatív színtér: Ludus csoport a Facebookon

A játék menete

Információként megadom három alkotó (esetleg előadó vagy főszereplő) nevét. Ezzel egy-egy ismert  (legtöbbször irodalmi) mű címére utalok.

  1. A címekben szereplő 1-1 kifejezéssel egyesével szóösszetételt kell képeznetek. (Toldalékkorrekciók lehetségesek!)
  2. A  hozzáadott szavakból egy hármas szóösszetétel rakható össze (igekötős szavakkal itt most nem játszunk). {Lásd lentebb a Kiegészítéseket és Alapfeltevéseket is.}

Megfejtésként a háromszorosan összetett szót várom a Facebookon: Privát üzenet BDK-nak.

Példamegfejtés:

  • Marcel Proust
  • Jack Kerouac
  • Ernest Hemingway

Az asszociáció menete

Első ugrás:

  • Marcel Proust: Az eltűnt idő nyomában > IDŐ
  • Jack Kerouac: Úton > ÚT
  • Ernest Hemingway: Búcsú a fegyverektől > FEGYVER

Második ugrás:

  • IDŐ > IDŐGÉP
  • ÚT > KOCSIÚT
  • FEGYVER > FEGYVERGYÁR

Harmadik ugrás – MEGFEJTÉS:

  • Gépkocsigyár

Kiegészítések:

  • A magyar helyesírásban az egybe- és különírás gyakran vita tárgyát képezi, így egyéni felfogásunkat félretéve ezúttal fogadjuk el mértékadónak az MTA helyesírási online szoftverét, és tekintsük úgy, hogy játékunkban hármas szóösszetételnek számít az, amelynek elemeit ha a http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/kulegy webhelyre egyesével begépeljük, akkor javaslatként egybeírt szót kapunk – akkor is, ha ez nem az első javaslat. (A kötőjeles írásmód is egybeírásnak számít!)
  • Alkotók helyett esetenként lehet, hogy előadók vagy főszereplők nevével fogok a műcímre utalni (ezek gyakran jellemzőbbek a műre, mint maga az alkotó)
  • A műcímben a kulcsszó nem feltétlenül tiszta formájában fordul elő: lehet ragozott (mint fent: úton > út), jelzett, képzett alakban; előfordulhat továbbá szóösszetételben is.
  • Mint jeleztem: a nyelvi szabálytól eltérően igekötős szavakat ebben a játékban nem használunk.

Figyelem!

Alapfeltevések

A megfejtés fordított sorrendjében haladva:

  1. Alapfeltevés, hogy a megfejtésül szolgáló hármas összetételek nemcsak szabályosak, hanem széles közben ismert, gyakran használatos állandósult kifejezések és nem valami különlegességet neveznek meg. Tehát nem a kabátzsebszösz és a csótánylábficam, de még csak nem is a haranglábácsolat vagy perzsaszőnyeg-tisztító kategóriájába tartoznak, hanem ezeknél szokványosabb, közhasználatú kifejezések, mint például a közteherviselés vagy az ökörkörömpörkölt, netán az iparitanuló-képzés (hogy a mozgószószabály szerinti írásmód is kapjon itt reprezentációt)
  2. A középső lépésben a műcímekből kivett szóval képzett kettős összetételek szintén általánosan használt kifejezések, tehát nem zsanérsikoly és nem búvárfing, hanem ajtónyikorgás és gázbuborék.
  3. A feladott szerzők és műveik lehetőleg szintén eléggé ismertek. Ha a szerző igen jelentős, népszerű, „híres”, akkor persze valamivel mélyebbre mehetünk az életműben, de ha a szerző esetleg kevésbé élvonalbeli, akkor viszont a műve az ismertebbjei, jelentősebbjei közé tartozik (legtöbbször életrajzában főbb művei között felsorolt alkotás). Ha ettől mégis eltérek, akkor a szerző neve után még valamilyen pótlólagos infót is megadok (pl. műfaj, megjelenés módja, ideje)

Kérem a játékostársakat, hogy a fentiekből kiindulva kerüljék mind az alig ismert, kiguglizott  műcímekkel való operálást, mind a mondvacsinált, esetleges szóösszetételeket – az erőltetve kihozott és összerakott megoldásokat nem fogom elfogadni – de az enyémtől eltérő kifogástalan alternatív megoldásokat persze örömmel veszem és pontozom.

Pontszámok – Súgások

Súgás előtt

  • A feladványsorozat célja maga a játék és a fejtörés, de emellett pontverseny is folyik.
  • A feladványt segítség nélkül megfejtők a maximális pontszámban részesülnek. Egységesen 5 pont jár a megfejtőnek, akár az általam elrejtett hármas szóösszetételt fejtette meg, akár részemről hibátlannak tartott alternatív megoldást talált (erről bővebben alább).

Alternatív megoldások

Minden bizonnyal lesznek az enyémtől eltérő kifogástalan megfejtések – és kifogásolhatók is.

  • ha nincsenek aggályaim (vagy csak enyhék) akkor elfogadom az alternatív megfejetést – és jár az 5 pont
  • ha elfogadom, de fenntartom, hogy ez egy aggályos megfejtés, akkor 2 lappangó pontot feljegyzek magamnak – ezt a játékos akkor kapja meg, ha a játék végéig nem talál jobb megfejtést
  • ha az alternatív megfejtést túlságosan erőltetettnek találom, akkor nem fogadom el és nem jár érte pont (ilyen döntés csak szubjektív szempontok alapján történhet, igyekszem a szigorúság és engedékenység között félúton maradni)
  • Minden játékos csak egyszer, a legtöbbet érő megfejtéséért kap pontot

Súgások

  • A közzétételtől számítva nagyjából 24 óránként legalább 2, legfeljebb 4 segítséget adok. (Ezek nem mindig a sorok sorrendjében következnek, és nem is feltétlenül csak 1-1-sorra vonatkoznak – mindig külön jelzem, hogy mire.)
  • Minden súgás után 1-1 ponttal kevesebb jár az új megfejtőknek.
  • A súgás(ok) után csak olyan alternatív megfejtést fogadok el, amely a súgásban közölt információnak is megfelel (pontozása azonos a nem alternatívval)
  • Az aggályosként ugyan, de elfogadott alter megoldásokért az első súgás után 1 lappangó pont jár, a második súgás után kételyes megoldásnak már nincs értéke

szolgáltató blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-jatek.blog.hu/api/trackback/id/tr707361362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása